Behandeling bestelling De bestelling wordt in behandeling genomen, zodra wij de betaling (via "CM.com stichting") hebben ontvangen. Bij een bestelling met "betaling achteraf met een Klarna factuur" wordt deze direct in behandeling genomen. Als de producten op voorraad zijn wordt de bestelling direct verstuurd (indien op werkdagen vóór 21:00 uur in behandeling genomen, zondags vóór 17:30 uur) en de volgende dag (in Nederland) bezorgd. U krijgt daarvan per email bericht. Bij verzending van het pakket ontvangt u bovendien per email een bericht van PostNL met een track & trace link, waardoor u de status van de zending kunt volgen.
De bestelling kan ook bij een organisatie of instelling worden afgeleverd, bijvoorbeeld uw werkgever. Vermeld dan bij het verzendadres de naam van het bedrijf.
Verzending De bezorging wordt uitgevoerd door PostNL tegen een maximaal tarief van €5,50 in Nederland, verminderd met de bonuskorting. Door de bonuspunten ontvangt u een korting op de bestelling, zie hieronder.
Meestal kan PostNL de bestelling de volgende dag bezorgen op het aangegeven adres. De bezorging gebeurt op maandag tot en met zaterdag.
Als de bezorgdienst van PostNL u niet thuis aantreft dan wordt de volgende dag (maandag tot en met zaterdag) nogmaals geprobeerd het pakket te bezorgen. Lukt dat niet, dan kunt u gedurende drie weken het pakket van het postkantoor afhalen.
Bonuskorting
Op de meeste producten ontvangt u bonuspunten. Vanaf 2 bonuspunten in een bestelling bedragen de verzendkosten €4,50! Bij 4 of 5 bonuspunten bedragen de verzendkosten €2,50.
Vanaf 6 bonuspunten betaalt u in Nederland geen verzendkosten.
N.B. Vanaf 10 bonuspunten totaal zijn uw bonuspunten €0,50 extra waard, waarbij de extra korting direct op de productprijs in mindering wordt gebracht.
De bestelling kan ook op een ander adres of bij een organisatie of instelling worden afgeleverd, bijvoorbeeld uw werkgever. Vermeld dan bij het verzendadres de naam van het bedrijf.
|